تلنگر۸

 دیگه دل واپس بودن
 واسم بسه
دیگه بیهوده پیمودن
واسم بسه
 زیادیم کردن غم خوردن
زیادیم کردن پژمردن

توی بیداد تنهایی              در عین زندگی مردن
نظرات 1 + ارسال نظر
سینا اینا ! پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 13:24 http://www.Sinaina.com

سلام !

وبلاگ شما رو از صفحه اول پرشین بلاگ دیدم . هنوز هم وقت خواندن آن را پیدا نکردم . یک پیشنهاد برای شما دارم . شما میتوانید با تهیه هاست ( Host ) و دامین ( Domain ) صاحب یک سایت شوید و با ایمیل زدن به سایت پرشین بلاگ از آنها بخواهید که وبلاگ شما را بر روی سایت شما تنظیم کنند . قیمت هاست و دامین بسیار پایین میباشد و درستی این مطلب را میتوانید با نگاهی به شرکتهای دیگر دریابید . در صورتی که نماینده فروش تقریبآ فعال من باشید قیمت تهیه سایت را به میزان قابل توجهی کسر خواهم کرد . در ضمن این را هم بدانید که هاست های مجانی ( Freeservers , Jeeran , Tripod , .... ) نمیتوانند برای همیشه شما را تآمین کنند . این را به زودی متوجه خواهید شد ! خلاصه اینکه اگه دوست داشتید با قیمت مناسب برای خود سایت ثبت نام بکنید و اعتباری در اینترنت داشته باشید ، با من تماس بگیرید . غیر از ایمیل که در پایین ذکر شده میتونید به قسمت بالا سایت من برید تا از شماره تلفن و آیدی یاهو مسنجر من برای تماس با خبر بشید .

سینا اینا ( سینا مداح )
Info@Sinaina.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد