تسلیت

بنی ادم اعضای یک دیگرند
                                    که در افرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد اورد روزگار
                                     دگر عضو ها را نماند قرار
تو که از محنت دیگران بی غمی
                                     نشاید که نامت نهند ادمی

با نهایت تاثر و تالم خاطر  و از صمیم قلب صمیمانه فاجعه تاسف بار زلزله بم را به همگان و بویژه مردم داغدار و مصیبت دیده کرمان و مخصوصا مردم محروم بم تسلیت عرض می کنیم.
نمی دونم الان توی این وضعیت کسی می اد حرفای منو بخونه و یا اصلا  کار درستی هست که من بنویسم  و یا نه؟ اما به هر حال...
دیروز مورخ ۵/۱۰/۸۲ زلزله ای به شدت ۳/۶ ریشتر بم را با خاک یکسان کرد.
۱۰۰٪ ارگ تاریخی بم ویران شده و بیش از ۶۰٪ مناطق مسکونی شهر بم به طور کامل ویران شده است و تا الان اگر اخبار اعلام شده صحت داشته باشد حدود چهار -پنج هزار تن از مردم جان خود را از دست داده اند. و حالا مقامات خالی رتبه ما می ایند هی اینجا و اونجا جلسه می گذارند و بعد از کلی استخاره گرفتن و از این جور چیزها تصمیم می گیرند که به مردمی که همه چیزی خود را از دست داده اند لطف کرده و ۴ تا پتو ارسال کنند.دم به ساعت هم هی پیش این و اون گدایی کمک می کنند.((اقا جون مارت بیا مردم کشور منو نجات بده))
ما چی بودیم و چی شدیم؟
چند هزار ادم بدبخت و محروم این مملکت دارن بیخ گوشمون زنده زنده زیر خروار ها اوار می میرند و ما تنها کاری که می کنیم اینه که بریم و با چوب و چماق مثلا امنیت را بر قرار کنیم.(در هر صورت ادم مرده هم امنیت می خواد)
ما مردم هم که خیلی مهربون باشیم دلمون به حال هموطنامون می سوزه و شاید هم قطره اشکی هم بریزیم و یا دو تا پتو و ظرف اب برای زلزله زدگان ببریم.
چی شده؟
چی شده که من اریایی نمی تونم به همنوعم به هموطنم کمک کنم؟
چی شده که موقع جایزه نوبل بردن من هستم ولی وقتی ادمای مملکتی که مثلا من براشون افتخار کسب  کردم دارن می میرن من یه دفعه غیب می شم؟
یعنی اینقدر پست و حقیر شدیم؟

همه میدونن که ایران کشور پهناور و ثروتمندی است.
نمی دونم شما تا به حال بم رفتید یا نه؟اما من رفتم
نمی دونم که دیدی و مهم تر از اون درک کرده اید که مردم در چه بیغوله هایی روزگار می گذرونند؟
کی باید جوابگو باشه؟
کی باید به من بگه این همه ثروت کجا می ره؟تو حساب بانکی کیا میره؟
وقتی اقایون با ماشین های ضد گلوله و برج های انچنانی زندگی می کنند معلومه که کسی نباید دلش به حال منه بدبخت فقیر محروم از همه جا بی خبر بسوزه و یا اصلا براش مهم باشم.
این همه ادم  بی گناه مردن اونوقت می ایند و به امام زمان تسلیت می گن.
اون بی وجدانایی که مثلا لطف کردن و اجازه دادن که از حرم مطهر ثلث پول برای مردم بدبخت بفرستند.واقعا مرام و انسانیت تا کجا؟
مردم ما یه سقف بالا سرسون نیست اونوقت حضرات دارن بمب اتم می سازند.((مردم سالاری یعنی همین دیگه))؟؟؟