بهار...

درود

فقط اومدم که اومدنه بهار رو به همه ی اونایی که قدرشو می دونند و دوسش دارند، تبریک و شادباش بگم

شماها رو نمی دونم،اما من سال 90 رو دوست داشتم، یه خورده سخت بود، ولی خوبی هم زیاد داشت!

ولی خوب...سال 91 رو بیشتر دوست دارم!

امیدوارم که همه ی قشنگتون، به هرچی ارزوی قشنگ داره برسه

امیدوارم که جامعه مون یه خورده آروم تر و رام تر بشه

امیدوارم که وضعیت اقتصادی مردم سروسامون بگیره

امیدوارم که یه خورده من و شما به فرهنگ و هنر و هنرمندا و تاریخمون بیشتر اهمیت بدیم و بشناسیم و البته بفهمیمشون

امیدوارم که یه خورده کمتر دروغ بگیم، آرومتر برونیم و بیشتر ورزش کنیم

امیدوارم که یه جای کوچکی هم لا به لای همه ی شلوغی هامون، به کتاب بدیم...

سال نو مبارک

با مهر و احترام


نظرات 8 + ارسال نظر
محبوب چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:15 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

به من سر نزدی بی خبر هم آپ میکنی
اولین روزهای بهاریت پر از نم نم اجابت آرزوهای قشنگ. این تبریک و زورکی گفتم چون قهرم تا روز قیامت

محبوب شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:10

چرا نظر هام و تایید نمیکنی؟؟؟

مهدیه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 15:57

دروووود خوشحالم که برگشتین
بهاری باشید

دونه های برف دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 http://snowflakes.blogfa.com

مسواک بزنیم!
اسپری بزنیم!!
اگر موهایمان شوره دارد شامپو ضد شوره استفاده کنیم!
دست تو دماغمون نکنیم!
..
برای شما هم مبارک

محبوب شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:30

دروووووووووووووووووووووووووووووووووووود
من برگشتم دوسییییییییییییییییییییییییییییییی
چقد دلم میگیره میبینم خونه دوستام اینهمه خالیه و ساکته

jahangir یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 http://jahanbin.blogsky.com

سلام یار قدیمی
درووود بسیار و آرزوی موفقیت در سال جدید.

محبوب پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 http://mahboob-mahboob.blogsky.com

بچه جان وبلاگت را آپ کن

چشم...ولی دست تنهام و نمیشه!
باید اگهی! بدم برای پیدا کردنه همکار و همنویس!

محبوب دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:05

چقد بد است هی بروی یه جایییی مهمانی ... اونوخ شیرینی مانده بگذارند جلویت با چای سرد!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد