تقدیم به همه ی خورشید خانم ها

خورشید خانم
چارقد مشکی نمی خواست
مثه شما با این سر و شکل و لباس
بقعه ی نور ما سبک تر از هواست
خورشید خانم
رها تر از من و شماست

هرکی می خواد
 با کلاشی
سر کلاس
 نقاشی
پیرهن گلدار
 نکشیم
خاطره ی یار
 نکشیم
درخت سر باز
 نکشیم
بدتر از اون
ساز نکشیم

باید بدونه
 
...عاقبت
دوبال پرواز می کشیم
درای این مدرسه رو
رنگی و دلباز می کشیم
رو کاغذای بی صدا
ساز می کشیم
ساز می کشیم

پریشونم پریشون!!!

درود
پریشونم پریشون...
اقا...خانم...خانم....اقا...؟
اره...می دونم...می دونم خیلی بی خیال شدم....می دونم ۲۲ بهمن شد و من... ننوشتم...جریان خلیج همیشه فارس شد و من... ننوشتم...انتخابات امریکا شد و من...ننوشتم...جنبش اذرخش شد و من...ننوشتم....روز جهانی زن شد و من...ننوشتم...ترم دوم دانشگاه شروع شد و من...ننوشتم...از همه بدتر...نوروز باستانی شد و من...ننوشتم...و این قصه سر دراز دارد... ... ... ... ... ... ... ...  .
خب...اره تقصره منه ولی جبران می کنم...فقط بدوننین من خواستم و نشد
به هر حال...
اول از همه نوروز باستانی رو به همه و مخصوصا بچه های خوب بلاگ سکای شاد باش می گم
و امید وارم که سالی سراسر نور و شادی و درستی در پیش رو داشته باشیم(خودمم تحویل گرفتم)
یادمون نره...که این نوروز...پیام اور ژرف ترین پیام هستی است که همه پیر و پیغمبر ها و ...نتونستند بهش برسند....
                      ((پندار نیک 
                                               گفتار نیک
                                                                        کردار نیک))
                              
                                                             هر روزتان نوروز          نوروزتان پیروز