تلنگر۷

ناجیان مملکت
نمی دونم شما بیننده کانال های فارسی ماهواره ای که از امریکا پخش می شوند هستید و یا نه.
صحبت امروز ما در باره دو شبکه از شبکه های خارجی فارسی زبان است.دو کانالی که بیش از همه سنگ ایران و ایرانی را به سینه می زنند و مثلا عاشق سینه چاک این ملت اند.
فکر کنم حدس زده باشید...بله..کانال ازادی و کانال پارس.
ببینید...از دو حالت خارج نیست:
مدیران و کارکنان این دو تلویزیون-اکثرا و نه همه-یا خود خیلی بی شعور  و یا مردم ایران را خیلی بی شعور و نفهم فرض کرده اند.
اون اقایی که می گه ((بکشید....این پدر سوخته ها را...))بله حتما می شناسید.جناب صور اسرافیل.مردی  با فرهنگ و نجیب زاده که بنده خدا اصلا هم فحش بلد نیست و همچنین ابدا هم تلفن مردمی که می ایند  و حرف دلشان را می زنند قطع نمی کند.
من نمی دونم این اقایونی که  دم از دموکراسی و ازادی بیان  می زنند الان که هیچ قدرتی ندارند چپ و راست حرف مردم را قطع می کنند و به این و اون فحش می دهند وای به روزی که اینها قدرت بگیرند.
اخه بد بخت...نامرد بی شعور فکر کردی گفتی(بکشید) مردم می گن چشم و سریع فرمایش جناب خالی (نه عالی) را اجرا می کنند؟فکر کردی الان شدی بت جوانان ایران؟فکر کردی جوانان این مملکت می نشینند و به فحش ها و دروغ هایی که تو به اسم سیاست یادشان می دهی گوش می دهند؟
بدبخت تو اگر چیزی حالیت بود و دلت برای ایران می تپید که اب و خاک و مردمت را ول نمی کردی برای عیاشی.
بله ..توی ازادی و دموکراسی و ثروت نشستی  با فکل و کراوات یه میکروفن  گرفتی دستت می خوای ایران را ازاد کنی؟نه داداش من
اگه مردی و راست می گی بیا ایران و تا پای جونت از اب و خاک و عزت و شرافت ملتت دفاع کن.(بیرون گود نشستی می گی لنگش کن!!!)
یا او یارو... جناب رضا فاضلی که به حساب خودش سیاست داخل و خارج را تشریح می کند و رازها را بر ملا می کند و نوید ازادی می دهد.داداش...مرگ من یواش
این یارو داره نون کشته شدن پسرش رو می خوره.فکر کرده چون پسرش رو کشتند هر غلطی خواست می تونه بکنه.بیشین بینیم بابا
من نمی گم این برنامه ها را نبینید.ببینید اما برای تفریح و سرگرمی و نه برای درس گرفتن.
یک بار دیگه هم عرض کنم:
من نمی گم مملکت ما کارش درسته و نیاز به هیچ چیز و هیچ کس هم نداره.نه خیر..مملکت ما در بدترین وضع فرهنگی و اقتصادی است و همچنین دارای بی لیاقت ترین مسئولان و نادان ترین  و نا توان ترین مردم-البته به غیر از تعدادی از جوانان-
((خودشون کردند      که لعنت بر خودشون باد))
اما اگه قراره این مملکت رو کسی درست کنه او نا جوانانی هستند که عمرشون رو... جوانی شون رو تو ی این مملکت خراب شده گذاشتن و هنوز به ۲۰ سالگی نرسیده بودند زندان رفته و شکنجه شده اند.اون جوانانی که از کمترین نیاز های فردی و اجتماعی شون گذشتند برای بودن در کنار هم برای موندن ایران.

اگر قراره درست بشه فقط و فقط به دست من به دست تو و به دست دیگر جونان لایق و با شرف ایرانی و نه صور اسرافیل و فاضلی و اتابای و یا حتی امریکا و انگلیس.

نظرات 12 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 13:12 http://ehsan3.blogsky.com

احمد جان ممنون که به وبلاگ عمومی سر زدی تو هم وبلاگ خوب و زیبایی داری و مطالب مفید.منم مثل تو عاشق هری پاتر هستم.باز هم به ما سر بزن.راستی اگر موافق باشی میتوانیم وبلاگهایمان را به هم لینک بدیم.اگر موافق بودی به من بگو.

بهروز وثوق شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 http://vosogh.blogsky.com

سلام
من خودم رو وارد سیاست نمی کنم
به من سر بزن

ارنواز شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:47 http://http

سلام احمد جان
خوشحام که یکی از بازوان توانمند مملکت خودت ایرانی
آفرین نوشته ات واقعا مسئولانه بود عزیزم

زیارت دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 19:21 http://golchin.blogsky.com

با سلام و تشکر از شما برادر عزیز
و اما جواب اشکالی که فرموده اید
به دوگونه جواب می گویم
اولا این وبلاگ در جواب وبلاگی از دوستان اهل سنت بود با عنوان (( توسل،خواندن غیر خدا،شرک)) به این آدرس http://tavasol.blogsky.com که متاسفانه با دیدی سطحی ((عقایدی شبیه عقاید طالبان )) خیلی از مسائلی که ما به آن اعتقاد داریم را زیر سوال می برد
بنده به جای فحش و بد وبیراه سعی کرده ام با استدلال و منطق جواب دوستان را بدهم
ثانیا به چه دلیل این مطالب به درد دنیای ما نمی خوره آیا ما ((اکثریت جامعه ما)) که به چیزی اعتقاد داریم آیا اعتقادمان بر مبنای فکر و عقلانیت باید باشد یا تعصب و ...که قطعا شما راه اول را پیشنهاد خواهی کرد و من هم سعی خود را کرده ام
ثالثا
دوست عزیز آیا می دانید طالبان و وهابیت ما را کافر و مشرک می دانند لذا در افغانستان مردان شیعه را کشتند و زنان را به اسارت بردند و ...
آیا ما نباید از فکر و عقیده خود دفاع کنیم ؟
وآیا واقعا گوش مردم که پراست این استدلال ها را می دانند ؟
رابعا
آنکه آیا اگر در رشته ای مردم اطلاعشان زیاد شد باید در آن را تخته کرد
مثلا درک سیاسی مردم نسبت به گذشته زیاد شده آیا باید علوم سیاسی را کنار گذاشت ؟
خامسا
آیا به نظر شما با تعریف شما از به درد خوردن نباید تمام دانشکده های علوم انسانی را بست مثلا ادبیات به چه دردی می خورد ؟ ویا فلسفه یا منطق یا علوم اجتماعی و ......لطفا نگاهی به رشته های علوم انسانی بیندازید و درد خور ها را جدا کنید(( البته با تعریف خودتان ))
چند رشته اند ؟
در پایان با تشکر از شما و معذرت از طولانی شدن کلام
این نکته را عرض می کنم که در میان این همه وبلاگ فقط وبلاگ ما خارج از استاندارد بود و بقیه همه چیز های ضروریند
بنده این مقدار توان داشته ام شما چیز های ضروری تر را بیان کنید ما هم استفاده خواهیم برد
امیدوارم این کلام بابی برای گفتگوی بیشتری باشد
موفق و پیروز باشید

نعش آن بزرگوار دوشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 19:34 http://taboot.blogsky.com

آقای عزیز بد نیست بدونی هر انسانی به تفریح و بذله گویی هم نیاز داره و بدونی که این اولین باری نیست که ما وبلاگ مینویسیم و تمام ما همزمان صاحب چند وبلاگ هستیم که شاید تو اونا حداقل از شما تخصصی تر به مسایل اجتماع میپرداریم جون این اقتضای رشته تحصیلی ماست ....
عزیزم سعی کن از این به بعد زود قضاوت نکنی

نعش گور به گور سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 00:54 http://taboot.blogsky.com

دوست خوبم
۱: شما هم مسایلتون خیلی سطحیه خیلی سطحی تر از تابوت حد اقل ما هدفمون طنزه شما نتیجه کارتون هجو و هزله
۲: رویکرد سیاسی شما از اون تلویزیونا بهتر نیست.
۳: شما هم کم فحش نمیدینا !!

هندوانه چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 13:06 http://hendoone.blogsky.com

ای ول بابا حرف دل مارو زدی ... خیلی حال کردم ... این که یه مشت لسآنجلسی ملنگ مست عیاش و ترسو برای ما تعیین تکلیف کنند خیلی وحشت ناکه ... خیلی حال کردم ...... بعدش هم داداش طنز شیرین هم مگه داریم؟

توسل چهارشنبه 2 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 19:19 http://golchin.blogsky.com

با سلام
از جواب و سر زدنتان هم ممنون هستم
امید وارم که در آینده بیشتر با هم گفتگو داشته باشیم
و امیدوارم که موفق باشید

علی جمعه 4 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:32 http://30yasat.blogsky.com

بابا اینها فقط خودشان را می پرستند. کاری هم به کسی ندارن که دیگران جه فکری می کنن.

خانومی دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 14:43 http://khanoomi1982.persianblog.com

سلام . هنوز مطالب بلاگت رو نخوندم موفق باشی پاینده ایران و ایران دوستان . دعا کنین پرشین بلاگ هم درست شه هر چه زودتر

قاصدک شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 15:11 http://www.abrang.blogsky.com

سلام ؛ ممنون از زحمتی که کشیدی
من سیاسی نیستم یعنی هیچ اطلاعی راجع به سیاست ندارم اما این را خوب درک می کنم که اون آقایان و دیگرانی که بیرون از این مرز هستند نمی تونند سر نوشت من و تو و .... را به دست بگیرند .
مطمئن باش اگر می توانستند تا به حال خود را معطل این کانالها نمی کردند .
به هر حال امید وارم که همه ی ما از خواب غفلت هر چه زودتر بیدار بشویم چون دوست ندارم بچه های ما توی این منجلابی که مابزرگ شدیم بزرگ بشن ...
موفق باشید .

منصور شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 19:18 http://www.cpotairan.parsiblog.com

وبلاگ خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد