سوالی از مادران فردا

سوالی از دختران امروز (مادران فردا):

من از شما سوالی دارم و خواهش می کنم که لا اقل در مورد ان فکر کنید و اگر هم خواستید بر ما منت بگذارید و نظر خودتونم بنویسید:

شما دختران،برای چی ازدواج می کنید؟

برای چی خود را از چاله به چاه می اندازید؟
برای چی الان که دختر هستید و معمولادر کنار خانواده از زندگی به نسبت خوبی بر خور دارید،با وجود این همه ظلم و فساد و کوتاه بینی و تحجری که به نام دین و غیرت در جامعه وجو دارد باز هم می ایید و خود را اسیر اقا بالا سر می کنید؟

نه واقعا چرا؟

چرا ازدواج می کنید؟

ازدواج می کنید که:

 خود را بیش از پیش اسیر کنید؟

کنیز خانه فلانی شوید.

وسیله ارضای هوس های دیگران شوید؟

هر وقت هم نخواستنتان مثل یک وسیله بیرونتان کنند و بچه هایتان را هم ازتون بگیرند؟

من با ازدواج کردن موافقم اما با همسر اختیار کردن نه با کنیز و برده خریدن.

من موافقم که دو نفر بیایند و با شناخت کافی از خود و طرف مقابلشون همه چیز زندگیشون رو قسمت کنند.بیایند و همدیگر را عاشقانه دوست بدارند. همدیگر را فقط و فقط برای خودشون برای وجودشون دوست بدارند و نه برای قیافه و پول و ... .بیایند زندگی را بسازند.بیایند و نسل بعد را تربیت کنند.

از دختران و تمام کسانی که در شرف ازدواج اند و یا دنبال دوست برای ازدواج اند خواهش می کنم که نهایت دقت را در انتخاب طرف مقابل بکنندوهمه جوانب را در نظر بگیرند و از همه مهم تر صداقت.صحبت یک عمر زندگی خود و تربیت نسل اینده است.احتیاط کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:14 http://eshgh-1.blogsky.com/

مطالب خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد