اساس تقسیم بندی جوانان در ایران

در این کشور اسلامی مردم و خصوصا جوانان رابر اساس زیر تقسیم بندی می کنند:
بار ها و بارها شنیده اید که می گویند:
((خانم ها یک طرف اقایون هم یک طرف-با حفظ فاصله شرعی-))
یکی نیست به اینا بگه:آخه بابا تا کی؟تا کجا؟خسته نشدید؟
من خیلی معذرت می خواهم ولی نمی توانم سکوت کنم:
تا کی قراره آینده سازان این مملکت بر اساس آلت تناسلی تقسیم بندی و ارزش گذاری شوند؟
ایا این درسته؟به جای این که توی این مملکت جوانان را بر اساس اعتقتدات و تفکرات و صد البته احساساتشان دسته بندی کنند می ایند و به ... گیر می دهند.نمی دانم باید بخندم و یا زار زار بگریم؟
وقتی توی مملکتی که زمانی ابر قدرت دنیا بوده و صاحب فرهنگ و تمدنی غنی بوده بعد از قرن ها حالا هنوز بر سر الت تناسلی مانده اند.من چی بگم؟
بعد هم می آیند و می خواهند فرهنگ سازی کنند و بین تمدن ها گفتگو کنند.جالب هم اینه که هرکس هم این ها را قبول نداشته باشد سرو کارش با ازراییل است و یا حد اقلش اینه که می گویند فلانی ادم فاسد و هرزه ای است.به چه جرمی؟به جرم انسانیت
من نمی خواهم جوانان را نصیحت کنم.نه تنها من بلکه هیچکس هم حق ندارد به شخص دیگری بگوید:با کی بیاید و با کی نیاید...چه طور باشد...چه طور بپوشد و ...
فقط به عنوان یک جوان آریایی  از هم کیشانم می خواهم که:
بیایید:
اول آدم باشیم...اول با احساس باشیم...اول عاشق باشیم...اول در زندگی هدف داشته باشیم وبرای رسیدن به آن نهایت تلاشمان را بکنیم...اول جوان باشیم.((جوانی یعنی عشق و تلاش))
بعدا بیاییم و به آلت تناسلی و کی بیشتر ریش داره و کی خوشکل تره و کی مسن تره و کی ثروتمندتره و کی درسخوان تره و ...توجه کنیم.
به امید آن روز

                    ((چشم ها را باید شست                      جور دیگر باید دید))
نظرات 2 + ارسال نظر
وفا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:37

آفرین بر این اندیشه زیبا.

خیزران دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:54

بحث آلت تناسلی نیست
موضوع بر سر محرم و نامحرمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد